Tuesday 12 February 2013

ALPHA LIPID SLIM DIET 11

ALPHA LIPID SLIM DIET 2

Alpha Lipid SD2 adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein bukan GMO – 75%, terpilih dan bergred tinggi, serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral. Ianya dapat membantu menurunkan berat badan secara sihat.

Tidak mengandungi perisa atau pemanis tiruan dan dapat membantu memastikan tubuh mempunyai semua nutrien penting termasuk protein untuk membakar lemak, mengekalkan jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10 gram protein yang boleh digunakan untuk keperluan harian.

Kandungan Asid Amino, Vitamin A, B, C, D, E, dan mineral. Bukan “meal replacement” dimana anda perlu berlapar tetapi ia adalah “meal supplement” dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda dan tanpa berlapar.

Program diet ini membuatkan kita tidak akan merasa letih dan lesu, ianya akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.

Hasil kajian dilakukan oleh pakar-pakar perubatan dari Harvard Medical University, iaitu Dr.George Cahill dan Dr.George Blackburn yang berjaya membuktikan keberkesanan menurunkan berat badan berdasarkan penyimpanan Protein dan Diet Ketogenik.

KELEBIHAN SUSU ALPHA LIPID SLIM DIET II
Mengurangkan berat badan secara semulajadi dan membantu badan dalam proses pembakaran lemak tanpa ada bahan-bahan yang merbahaya, hanya kandungan zat-zat makanan seimbang dan suplement protein soya yang lazat. Ianya juga program pemakanan yang mudah untuk mengurangkan pengambilan karbohidrat dan lebih jimat berbanding dengan penggunaan latihan fizikal dan kawalan kalori yang mengambil masa yang agak lama.

Khasiat yang terkandung dapat membantu meninggikan metabolisma, meningkatkan penggunaan tenaga dan membakar lemak. Bahan Antioksida yang kuat, Antibacterial dan Antiviral disamping itu dapat memelihara jantung.

Tiada kesan sampingan semasa proses penurunan berat badan, selamat, sihat, dan efekif kerana ianya bersumber alam disamping dapat memulihkan penambahan berat badan dan juga merawat simpton dalam badan.

Dengan program Alpha Lipid Slimdiet II kesan penurunan berat badan purata 1 minggu adalah 2 – 5kg dengan cara pengambilan yang teratur dan tanpa perlu berlapar disamping ianya juga nyahtoksik dan pembersihan sistem dalam badan berlaku secara


Kandungan vitamin dn mineral yang dinyatakan di tin AL SDII, kerana ini yang tubuh anda perlukan untuk mengekalkan diet pemakanan yang seimbang sepanjang program perlangsingan badan.
HALAL , SELAMAT DAN BERKESAN!!

TESTIMONI ;


Dulu husbnd saya pakai seluar saiz 38... 3 mnggu minum ALSD berubah kepada 34.. dan sekarang selepas 6 minggu minum ALSD2 saiz seluar bertukar kepada 32.. berat terbaru 73 kg from 85 kg...
My sis lost 21 kg dalam masa 3 bulan sahaja. !!

MORE TESTIMONI ;





Ada banyak lagi testimoni-testimoni yang telah berjaya.. ada facebook? like page saya Beauty and Health Store


Berminat :
Tel ; 017-5905235
Email ; ama_lina88@yahoo.com.my
Walk in ; Setapak Kuala Lumpur.
LAWATI FACEBOOK SAYA ; Amalina Sarman


No comments:

Post a Comment